2 Şubat 2008 Cumartesi

KÖR-PERDE

Gece gündüzün kör-perdesi mi

tüm bedenimle derlediğim

gündüz gecenin körpe-derisi mi yoksa

üstüne ruhumu sermediğim

ay gözsüz, güneş sözsüz mü ne

sessiz sedasız kalıyorum hep

gördüğüm düşlerde...



gece gündüzün tül-gergefi mi yoksa

hiç el etmediğim

ay üşürmüş, güneş elsiz miymiş ne

çırılçıplak kalıyorum hep

gördüğüm düşlerde...



gece gündüzün sır-germesi mi

aynalarına suretimi değdirdiğim

gündüz gecenin ser vermesi mi yoksa

celladını beklediğim

ay kimsesiz, cellat öfkesiz mi ne

yapayalnız kalıyorum hep, gördüğüm düşlerde...



gece gündüzün kül-kedisi mi

beni içki masalarında yakalayan

gündüz gecenin gül-perisi mi yoksa

gonca günler açan

ay vakitsiz, güneş tarifsiz mi ne

yarı baygın çıkıyorum, girdiğim tüm düşlerden...

Hiç yorum yok: