1 Şubat 2008 Cuma

SEN ORADAKİ

Sen!

bu şiiri okuma kimselere yüksek sesle

bu şiir paylaşılmaz

seni aramak için

sürekli yol aldığımı bilmeseler de olur

sen sır saklayıcı

biliyor musun ben yürürken korkmadan

mezarlıklardan bile geçtim

sen belki soluyordun

belki de ölüydün

ben milyonlarca yoldan

cenazene çıkacak olanı seçtim

cenazene gelmek

düğününe gelmekten kolaydı

bekçi bilmesin varsın

kucağındaki yaseminleri benim bıraktığımı

onları çingenelerden çaldım

sen oradaki

kimseye söyleme beceremediğimi

senden başkasını sevebilmeyi

ben nice insanı

henüz ölmedikleri için sevmeye çalıştım

ben sen yokken

SEN’i SENSİZ’leştirdim istemeden

yollarıma çıkan servilerden kaçtım

ve olanca gücümle

ellerimdeki tüm hüznümle

karikatür balonlarına öldüğünü yazdım

sen!

o karikatürleri gösterme arkadaşlarına

onları

sadece senin için başucuna bıraktım

dert etme

gülmeler cenazende de yoktu senin

ne bağıran, ne bayılan oldu

sen bunları söyleme gene de

kimsenin vakit bulamadığını anlat

benim kadar tanımaya seni

ve ‘Hayat hiç kimseye ait olmadı’ de

‘Bize ait olana dek’

sen oradaki!

serin yer altı şarkıları dinleyen buradaki!

bu şarkıyı söyleme kimseye

seni uyandırmak için mırıldandığımı

bilmeseler de olur

sen düş görücü!

biliyor musun

ben bu şarkıyı söylerken

hiç yutkunmadım öfkemden...

Hiç yorum yok: