2 Kasım 2009 Pazartesi

TAKDİS




Takdis etmese de hayat beni

takdir ettim gene de

hayatın gerçeklerini

başkalarının suyunda döndürdüm

çocukken teknelerimi

başkalarının oyununda

kaybettim hep renklerimi

kimin elini tutsam çünkü

tutsaktım

ben de hep

yüksek kayalardan

kendimi yere bıraktım

başkaları suyumda döndürdü öznelerini

başları döndü de

bilemediler yönlerini...


terhis etmese de hayat beni

tehdit ettim gene de

hayatın ganimetlerini

başkalarının sonunda öldürdüm

soğukkanlı öfkelerimi

başkalarının masasında

kahrettim hep denklerimi

kimin elini tutsam çünkü

tutsaktım

ben de hep

ak-pak papatyalardan

kendimi yara bıraktım

pervaneler ruhumda öldürdü sözlerini

başkaları sövdü de

bilemediler yönlerini...


tarif etmese de hayat tam olarak beni

tahrip ettim gene de

kendimce hayatın gerçeklerini

sınırımda süründürdüm

sırra vakıfken nicelerini

başkalarının kavgasında

kaybettim hep cenklerimi

kimin elini tutsam çünkü

tutsaktım

el değmiş

elden ele gezmiştim

sahibi değişiyordu fakat

değişmiyordu esirliğim

takdir etmese de hayat beni

taciz ettim gene de

hayatın esirgediklerini...

Hiç yorum yok: