2 Şubat 2008 Cumartesi

2. EL RUH

İçenlerin anlattığı enteresan hikayelerdendi

ilkyardım bekleyen

ikinci el ruhumun çektikleri senden...

biliyorum bana ait değildi

lekeliydi, tam oturmuyordu üzerime

kokusu kederlice bir başkasından sinen

ama sirenlerle acile bırakmak da

dediğin gibi işi çözmedi

refakat etmem gerekiyordu

çünkü henüz rüştünü ispat etmemişti

sonra hazin bir şarkının

izbesinde buldun onunla beni

demek şark hizmetim daha bitmemişti...

dinleyenlerin alay ettiği

küçük düşürücü hikayelerdendi

ilkyardım bekleyen

ikinci el ruhumun ayrılmak istemeyişi benden...

biliyorum bana ait değildin

ütüsüzdüm, yıpranmıştı sözler üzerimde

ama sözler almak da

dediğim gibi işi çözmedi

sadakat görmem gerekiyordu

çünkü henüz büstünü imha etmemiştim

haris bir sancının

ilçesinde buldum başkasıyla sonra seni

demek şahit olmam henüz bitmemişti

deneyenlerin ağladığı

değişmeyen buruk hikayelerdendi

ilkyardım bekleyen

ikinci el ruhumun yitip gidişi neden...

Hiç yorum yok: