1 Şubat 2008 Cuma

DEĞİŞİM/ ÇIK DÜŞLERİMDEN

Deri değiştiriyorum

tıpkı yollar, binalar gibi

depreme maruz kalmışçasına

titreyerek

aynı bezgin sevgililer gibi

deri dövüştürüyorum...

ter içinde kozada

zemin katta, odada

bırakırcasına acımasız onu

soğuk yatakla baş başa

o aşık olduğum kadını

şu anda

deli değiştiriyorum...

kelebek gibi süzülerek yanından

ve kolları uzun beyaz gömleğiyle

ter içinde terk ederek anılarını

seni değiştiriyorum...

tıpkı hurdacılar gibi haris

kanatlarımda varis

kefeye koyarak başını ağırlık niyetine

çaktırmadan

delil değiştiriyorum...

ve gömüyorum gözyaşlarını

toprağa tohum gibi

üzerinde tepinen ruhum gibi gülerek

tıpkı daha öncekiler gibi, gömdüğüm

yeri değiştiriyorum...

arama boşa bulamazsın

nerede eksik parça

ellerimde hasat

ayaklarımda gözyaşı sağlayarak

yeri öpüyorum...

bu mezarlığın da bir sisi olsun vasat

yakayım bir sigara

ve sorayım kendime ‘Neden seni

yeni değiştiriyorum?’

tıpkı sonlar, elvedalar gibi

derdime maruz kalmışçasına

isteyerek

aynı isterik kadınlar gibi

teri değiştiriyorum...

ve gülüyorum gece yarısı

çocukken inandığım etkileyici masalları anarak

peri değiştiriyorum...

biraz şanslıyım galiba

her şey yolunda gidiyor

hah hah hah ha!

yuvalarında gözlerin ancak ben

feri değiştiriyorum...

Hiç yorum yok: