2 Şubat 2008 Cumartesi

GİDİŞ

Sen ile ben

başka başka sevdik birbirimizi

başka başka anladık

dertlerimizi

senin hep hesabın, kuralların vardı

ben aşkta sınırsızlığı seçtim

kurallar koydun sen, hesapladın beni

bir ilişkiden bin matematik çıkarttın

belli ki haklıydın

sana daha güzel bir dünya sağlayamadım

belki haklıydın

benden sürekli sağlama yapmalıydın...

sen ile ben

başka başka sezdik birbirimizi

başka başka ağladık

dertlerimizi

benim hiç hesabım, kuralım olmadı

sen aşkta ‘sonsuzluğu’ taşıyamazdın

krallar oturttun sen soframıza

kurallar oturttun

ben soytarılarla içerken...

belli ki haklıydın

sana daha güzel bir rüya sunamadım

belki sen haklıydın

benden sürekli sağlama yapmalıydın...

sen ile ben

başka başka seçtik birbirimizi

başka başka ağladık

aradık

aldık dersimizi...

Hiç yorum yok: