1 Şubat 2008 Cuma

GÜLÜN KOKUSUNU ÇALDIM ÇİNGENEDEN

Haberin var mı

yanından geçerken

gülün kokusunu çaldım çingeneden

artık kokulu hülyalarım vardı

ve garip bir şekilde

yaşama sadıktım

ne rüyalara girdim de sağ çıktım

enkazlar vardı önünde hatırla!

sana defalarca yollar açtım

oysa

bana doğru koştuğunu söyledin durmadan

o zaman SENDE’leme

zira aşk SENDE değil BENDE’dir!

kazayazı olmuştur artık aşk

bir kan davası

ahh bu aşkın zulmü, devası

beyazlar üzerindedir ölümü

kar ayazı

dostum sakın kara yazı yazma

zira soğuk sende

yel bendedir!

haberin var mı

yazından geçerken

kuşun kokusunu çaldım çiftçiden

güz olur güneş batar ya

kokusu çıkar bir şeylerin

artık kokulu hülyalarım vardı

ve garip bir şekilde

yaşama sadıktım

ne rüyalara girdim de sağ çıktım

engeller vardı önünde

unutma sana yataklar açtım

kana yazı yazdın da dindiremedim

dinlendiremedim acını

zira acele sende

yol bendeydi

haberin var mı

yanımdan geçerken

ecel kokunu çaldı benden

artık ölüm bizlerdendi...

Hiç yorum yok: