2 Şubat 2008 Cumartesi

GÜNEŞİN DÜŞTÜĞÜ YER

Güçsüzüm

zorla takım elbise giydiriliyor ruhuma

gözlerimden kan sızıyor

derman bulamıyorum açık yaralarıma

üşüyorum

ısıtmıyor ruhumu hiçbir gün

hiçbir düş

-küçük bir tebessüm belki arada-

sonra gene yüzümden düşen bin parça

söz etmiyorum kimselere

kimseler bilmiyor bayramlarda ağladığımı

küçük bir kaktüs aldığımı

sıkıntıdan kumbaramdaki paraları saydığımı

çoraplarımı katladığımı

kimseler bilmiyor

hiçbir şey bilmediğimi

bilenlere inanmadığımı

kavga edenleri ayıramadığımı

terkedilmiş bir hayvana dayanamadığımı

güçsüzüm

zorla takım elbise giydiriliyor ruhuma

sözlerimden kan sızıyor

derman bulamıyorum azıcık yamalarıma

üşüyorum

ısıtmıyor ruhumu hiçbir yüz

hiçbir gülüş

-küçük bir tebessüm belki arada-

sonra gene yüzümden düşen bin parça...





Hiç yorum yok: