2 Şubat 2008 Cumartesi

TİTREYEN BİR YAPRAĞIN GÖLGESİ

Beklemekte sırasını (şimdi)

elleri kolları bağlı gece

katran karası sensizliğim

öksüz yeraltında

beklemede...

hiçbir şey anlatmıyor artık kitabım

hiçbir yer beni çağırmıyor

kahkahalar çelmiyor aklımı

çekilemiyor bir türlü kızağa ıssızlığım

ıstırabım yele yük olmuş

-yine de- sensizliğime el değmiyor

en değilmemiş yerime

burgu burgu bıçak girmiş

kaç fare kemirmiş de yaramı

kan kaybı kolay tarif edilmiyor...

beklemekte sırasını şimdi

gözleri dağlı gece

olmaz olası sensizliğim

olmazsa olmaz’ım

susuz yeraltında

beklemede...

hiçbir şey ağlatmıyor artık

hiçbir yer seni bırakmıyor

kayboluyorum her yerde

herkesin içinde

bütün düzlükler yokuşa varıyor

çığlık atıyorum ağıdını

-çakıyorum bir çivi gibi- zalim sessizliğine

bir türlü durduramıyorum ne yazık

senin aleni saklanmışlığını

DUR dediğim yerden kan sızıyor

değdiğin yerden sızlıyor bedenim de

kimsesizliğime el değmiyor...

Hiç yorum yok: