2 Şubat 2008 Cumartesi

MEKTUP

Arkadaşım yine başın belada demek

seninle nasıl dost olduğumuzu hatırlamıyorum

gene de bu çağrı

çok uzun yollardan sana gelmek demek

yanına geliyorum yağmurla kar arası

sadece yalnız kaldığında beni hatırladığını bilerek

bir laf arasında mı kandırmıştın yoksa

beni sevdiğini söyleyerek

arkadaşım az kaldı bekle, yağmur henüz dindi

ve ben kar yağmadan geliyorum

adresini yazmamışsın ama olsun

hangi şehirde olduğunu biliyorum

artık kar yağmayan bir şehir değil mi

acaba bu şehirde mi tanışmıştık

arkadaşım yine zamanında yetişemedim demek

boynun bükük ağlıyorsun

paylıyorsun seni önemsemediğimi düşünerek

çok uzun yoldan geldim biliyorsun

yağmur da yağıyordu inadına

tanıştığımız o gün de

yağmurlu bir gün müydü bunun gibi

titriyordun sanırım, sarılmıştım tenine

arkadaşım doğru mu hatırladıklarım

söylesene kartopu oynadık mı hiç seninle...

Hiç yorum yok: