8 Ocak 2013 Salı

MU ELEMENTLERİ


takatsizim…

izsiz kuyularda yokuş çıkmışım gibi

nefesim kesik

sanırım hıçkırmak üzere olduğumu

anlamak zorundayım

bu sana bir hediye

-ben asla yenilmedim diye-

artık boğulmayacağım

çünkü pes etmek imkansız

bitmediğinde umudum

bak hava bile nefesimi düğümleyemiyor

ben havayı düğümlüyorum…


itaatsizim…

ipsiz kuyularda inzivaya çekilmişim gibi

kanım donuk

sanırım kendi seçtiğim bir kahrı

yaşamak üzere olduğumu

anlamak zorundayım

bu sana bir hediye

-ben asla yenilmeyeceğim diye-

artık bu ıstırapla yanmayacağım

çünkü el çekmek imkansız

tükenmediğinde umudum

bak ateş bile sayıklamamı düğümleyemiyor

ben ateşi düğümlüyorum…


telafisizim…

dipsiz kuyularda susuz çatlamışım gibi

tenim çorak

sanırım ağlamak üzere olduğumu

anlamak zorundayım

bu sana bir hediye

-ben asla yenilmem diye-

artık ağlamayacağım

çünkü vazgeçmek imkansız

tuz bastığında yarama umudum

bak su bile gözyaşlarımı düğümleyemiyor

ben suyu düğümlüyorum…


1 yorum:

Berrin dedi ki...

bunu daha çok begendım..yüreğin dert görmesin :)