1 Şubat 2008 Cuma

KADIN

Kadın...

yolum kısa fakat

neyle gideceğimi sormadın

yolum bazen doğru

bazen yokuş

havada belki kar

belki yağış

kadın

bu çığlık, bu çağırış

nereye gideceğimi henüz sormadın

kunduram pençeli

şemsiyem yandan teyelli

şemsiyem çatı

göğe bakar, küçük pencereli

yağmur yağmaz sandın herhalde

sormadın

gidiyorum adım adım

yollar ayakkabılarıma çakılı

ah bu yolların çakılı

büyük küçük bakmadın

pardösü ve şapka

yamalı üst üste çorapla

çağırıyorlar

gidiyorum kadın

çağıranları sormadın

mezarda ve senle

ya da tahta beşikte

ağıtlar ve ninniler

duymadın çünkü sana duyuramadım

ama ben ancak

çukurda bir ayağım

ve gözlerimde oldukça yollar

kadın

bil ki sana kalacağım

mesafeler tuzak olsa

keza bedenimden kafam

uzak olsa da

emin ol

ben gelemezsem

şapkamı sana fırlatacağım...

Hiç yorum yok: