2 Şubat 2008 Cumartesi

YEKPARE YALNIZLIK

-hayat kaza yapacağı adamı

kendi seçer

her şeyi görür ama

kimsesiz de yola devam eder-


akreple yelkovan gibiydik seninle

sen yavaştın

bir türlü benim hızıma alışamadın

aynı ömrü tükettik beraber

sen yaşadın

ben senin zehrine dayanamadım

kimsenin sofrasında az değildin böyle

kimse yola çıkmamıştı

bu kadar katıksız

-bu yalnızlık ondan derler-

sinsice akıttığın zehrinle

hiç kimsenin yolunda

bu denli

vakitsiz olmamıştı engeller

hiçbiri adını andığında

kan tükürmedi böyle

-anlatmadığım her yer tarifsiz-



dil döktüm

sağılmamış süt gibi

akıyordu kendi kendine

kilometre çizgileri

çünkü hayat kaza yapacağı adamı

kendi seçer

diz çöktüm

o kadar ayak basılmamıştı ki

patikalarda izlerin...

kırk gece daha sensiz olabilirdim

tuz-buz olmuş aynalarda

kırık bir sene

hangi aynaya baktıysam

yekpare sığamadım

çok fazla sır var dünyada

dünya o kadar büyük bir ayna oldu ki

suretimi değdiremiyorum artık zamana

kırk gece daha sessiz kalabilirdim

o kadar uçsuz bucaksızsın ki

kaçırdığım sandığım hiçbir şeyi

yakalayamıyorum teninde

her yer öyle tenha

her yer öyle...

özgür bıraktın beni belki sen

ama bedeliyle...


Hiç yorum yok: