12 Aralık 2012 Çarşamba

DEĞEMEDİĞİM HER YER SENİNDİ


yanından geçtim bir yol

sıcacıktı kuytuların

nefesinden içtim...

soluğu kesilmiş adamdım ben

bıçaklarımı  bilhassa bilemedim

deniz mor muymuş

yel  beni mi sormuş

doğrusu hiç bilemedim...

tenhaydı talanlarından arda kalan

sevdan zaten yeterince fenaydı

ben geç vakitte

izlerinden geçtim...

bir haksızlıktı hırsızlık aramızda

gizlenmiş duruyordu sende ömürler

içlerinden en kimsesizini seçtim…

derindi teninde kokun

korkum karanlığındaki en kör rehberimdi

böylece kayboldum ben de

artık çığlıklarım senindi…

ayaz yaladı yüzümü

gözlerime perdeler indi

sağılmış süt gibi saftı gece

boğulduğum her yerin derindi…

ne okyanustun yalnızlığıma

korkutuyordun

ne senindi mavi aslında

unutuyordun

tuz kokusu sindi kanamış avuçlarıma

düşen her damlan benimdi…

Hiç yorum yok: