25 Mart 2019 Pazartesi

BULUT


Değiştim…

bu bulut yüzme bilmiyor çünkü

yol yürüyor yağmur

her adımında 

gülleri utangaçlığında dağlıyor

dağılıyor epeydir

içimde göç etti çoktan yıllar

yollar zaten kimsesizdi

değil mi ki arsız ölüm

bu sis çökmüş bahçe de artık

çiçek diktiğim çölüm

sorma bu aralar her yanım sarmaşıklar

gel aralarına

belki seni bile kandırırlar…


Bugün düşündüm…

ben belki senin tek kokulu düşündüm

bir lavanta buldun sonra yastığında

yatağına çiçekler üşüşmüş

oysa bir tek o üşümüştü


Değiştin…

unutup gitmedin çünkü

bu sefer çiçeklerimi

sel seviyor bazen yağmur

üstünü her açtığında uykunda

bana her acıdığında

o neşeli gül’lerin kahkahamı dağlıyor

dağılıyor epeydir

içime yer etti çoktan yollar

yıllar zaten sessizdi

değil mi ki arsız çölüm

bu ses dökmüş bahçe de artık

çiçek diktiğim ölüm

sorma bu aralar sağım solum sarmaşıklar

gel aralarına artık

belki seni de kandırırlar…

Hiç yorum yok: